maandag 18 maart 2013

Dorataart

 Nou deze Dorataart werd afgelopen zaterdag opgehaald door de zus van mijn buurvrouw,ze was er erg blij mee. Al moet ik zeggen dat ik zelf niet erg tevreden ben. Deze taart heeft erg veel tijd gekost en het resultaat is niet helemaal zoals ik had gewild. Pfffffffff........wat is Dora een moeilijk poppetje om na te maken en al helemaal de ogen die heb ik wel tig keer opnieuw gedaan, iemand nog tips????
De taart heb ik bekleed met fondant en marsepein en ik vul mijn taarten altijd met aaardbeienjam en zwitserse room.

1 opmerking:

  1. Ach Esmé, als je niks had gezegd over de oogjes viel het echt niet op ! Ze zijn prima, maar ik snap dat het heel moeilijk is. Helaas kan ik je geen tips geven, ik ben niet zo van de taarten, meer van de kaarten! ( haha) je hebt nu in ieder geval vast 1 volger! Succes, je blog ziet er gezellig uit!
    Liefs Angelique

    BeantwoordenVerwijderen