zaterdag 20 april 2013

Hiep hiep hoera

Vandaag is mijn schoonmoeder jarig, eigenlijk had ze niet om een taart gevraagd, maar toen ik haar donderdagavond even aan de telefoon had liet ze toch wel doorschemeren dat ze een taart  toch wel erg leuk vond. Dus gisteren aan het bakken geslagen en vandaag wat spulletjes gehaald om de taart te decoreren. En dus op de valreep aan het eind van de middag was de taart af, ik had eigenlijk een strik erop willen maken maar daar was te weinig voorbereidingstijd voor. Al met al toch een kleurrijk taartje geworden.
 

Nu morgen maar aan het boetseren beginnen van de eerder genoemde ice age taart en de dierentuintaart. Het boetseren met klei was best goed gelukt en daardoor heb ik toch wat meer vertrouwen in het boetseren gekregen..........ben benieuwd.

3 opmerkingen:

  1. Wat een vrolijke taart Esmé. Erg leuk gedaan zo met al die rondjes.
    Mooie kleuren heb je gebruikt. En hij was vast ook heel lekker!
    Liefs Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er vrolijk uit, en ongetwijfeld ook erg lekker! Ben benieuwd naar je boetseersels, gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey!

    Jij hebt op mijn blog de candy gewonnen! Zou jij je adres naar denisetaart-enzo@hotmail.nl willen sturen ? Dan kunnen de bonbons op de post :)

    BeantwoordenVerwijderen