zondag 7 april 2013

zou de lente nu echt beginnen?????

Vandaag kregen we visite van oude vakantievrienden. We hadden elkaar al een tijdje niet gezien en ik dacht dit is weer een mooie gelegenheid om een taartje te maken. Aangezien ik deze week twee bestellingen heb gekregen waarop geboetseerde figuurtjes moeten komen, en ik dit nog niet eerder heb gedaan was dit een mooie gelegenheid om te oefenen. Ik ben best tevreden met het resultaat, maar de schaapjes zijn nog niet helemaal tip top.....
Het was een hele gezellige middag en we hebben lekker bijgekletst en natuurlijk ook zitten smullen van dit taartje. En met het zonnetje erbij hopen we we nu dat de lente echt begonnen is!!!!!
 
 


Nu maar alvast wat gaan oefenen met klei voor de volgende twee taarten. Iemand toevallig ervaring met het maken van de ice age figuren??????? Op een van de taarten moet namelijk het eekhoorntje met die eikel komen en ik weet niet zo goed hoe ik daarmee aan de slag moet. Op internet is ook niet echt een how to te vinden, wel hele mooie ice age taarten met mooie figuurtjes erop.......ben benieuwd hoe die van mij eruit komt te zien. Tips zijn van harte welkom......... 

2 opmerkingen:

  1. Ja ik hoop ook dat het lente wordt! boetseren vind ik zelf het lastigst, maar gewoon veel oefenen en dan komt het goed. een voorbeeld van een ice age figuurtje heb ik helaas niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi Esmé, wat leuk dat je een reactie hebt geplaatst op mijn blog! Jij maakt ook leuke taarten zeg! Ik ga je blog zeker volgen!
    Je kan mijn blog volgen door te klikken op 'neem deel aan deze site'.
    groetjes, Martine

    BeantwoordenVerwijderen