maandag 17 juni 2013

Gelukskoekjes

Dit weekend begonnen aan wat recepten die ik eventueel wil gaan gebruiken voor de Cookies Swap die georganiseerd is door Denise. Dit recept voor gelukskoekjes leek me erg leuk om te maken, maar het wilde maar niet lukken. Het bleek erg lastig te zijn om ze mooi dun te krijgen en dan ook nog net zo gebakken dat ze niet zouden breken bij het omvouwen. De strookjes voor in de koekjes had ik al klaar maar heb ze uiteindelijk niet hoeven gebruiken, het was geen succes. Op naar het volgende recept.......

2 opmerkingen:

  1. aaah wat balen dat het niet is gelukt! wel heel leuk om te horen dat je met de koekjes swap bezig ben. Ik daar en tegen was zo slim om de koekes te bakken en toen bleek dat ik een veel te kleine doos had om ze te verzenden. Dus nu maar eerst een nieuwe doos halen en dan weer koekjes bakken, vond mijn vriend niet erg die heeft lekker alle koekjes op gegeten . Ben heel benieuwd wat voor koekjes recepten je allemaal gaat uitproberen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja hier zijn ze ook helemaal blij met je Swap hoor. Raymond en de kids vinden het helemaal niet erg om alles voor te proeven hahaha.

      Verwijderen