maandag 17 juni 2013

K3 taart Bengeltjes

 Afgelopen zaterdag werd deze K3 taart opgehaald. Het jarige meisje (naamgenootje) wilde graag een taart met K3 erop en dan wel graag de Bengeltjes versie. Na lang zoeken naar de juiste afbeelding en met behiulp van een vriendin (haar dochtertje had cupcakes met dezelfde afbeeling) toch de juiste afbeelding gevonden.
 De afbeelding heb ik laten drukken op ouwel de zilveren balletjes om de afbeeling vind ik zelf erg vrolijk en goed passend bij de afbeelding.
De jarige jet was erg blij met het eindresultaat en noemde de taart de mooiste van de wereld. Nou een mooier compliment kun je niet krijgen toch???? Toch merk je duidelijk aan het fondant dat de temperaturen hoger zijn en was ik natuurlijk niet helemaal tevreden met het eindresultaat. Ik denk altijd maar: het kan altijd beter!!!!

2 opmerkingen:

  1. Hoi Esme, mag ik vragen of je het plaatje van k3 nog hebt? Ik moet toevallig ook een bengeltjes versie taart maken. Waar heb je deze laten uitprinten. Hopelijk kan je mij helpen. X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En ja! Het is zeker een compliment als iemand zegt dat jouw taart de mooiste van de hele wereld is. Vooral bij kinderen is het leuk om te horen hoe geweldig ze hun taarten vinden. Dat doet ons goed.

    BeantwoordenVerwijderen