vrijdag 31 mei 2013

Burberrytas

 
 Nou dit is de eerste tas taart die ik ooit heb gemaakt. Het was een bestelling van een collega en die is helemaal gek van Burberry. Zij en haar zus waren beide jarig en de taart werd 26 mei opgehaald.
 Het was leuk om hem te maken ben niet helemaat tevreden over de rits, maar in het geheel vond ik hem toch aardig gelukt. Nadat hij klaar was en even in de koelkast had gestaan had ik wel het idee dat hij wat was uitgezakt naar de zijkanten, daardoor leek hij minder hoog (iemand nog tips)
 Zij wilde graag naam en leeftijd op de tas maar toen hij af was vond ik het zonde om er tekst op te maken, mijn lieve vriend kwam met het geniale idee om de namen op het onderbord te plakken en dat was een prima oplossing. Leuk om met eetbare prints te werken maar best prijzig als je zo'n 3D tas maakt.

2 opmerkingen:

  1. ziet er leuk uit ! En als je het vaak doet misschien zelf zo een printer kopen. scheelt weer geld;) uiteindelijk dan..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij ziet er super uit Esmé!
    Liefs Angelique

    BeantwoordenVerwijderen