vrijdag 31 mei 2013

cakepops smiley

Op 15 mei werd ik 36 jaar aangezien op het mijn werk een hele drukke week was had ik met collega's afgesproken om mijn verjaardag de 27e te vieren. De cakepops had ik gemaakt voor de kinderen om mee naar huis te nemen nog een mooi celefaan zakje met lintje eromheen gedaan, en een smileybellenblaas erbij. Zo hadden ze iets lekkers en iets leuks om mee naar huis te nemen.
De cakepops vond ik best lastig om te maken, de candymelts bleven vrij dik en verdunnen met olie zorgde ervoor dat de candymelts niet mooi egaal dekte. Iemand nog tips om het cakebolletje mooi glad af te werken????

1 opmerking:

  1. Wow die zien er leuk uit! en nog hartstikke gefeliciteerd! ik versier mijn cakepops nooit met candy melts maar met chocolade misschien dat het beter werkt? En anders de candy melts verdunnen met crisco werkt ook:)

    BeantwoordenVerwijderen