woensdag 1 mei 2013

Dierentuintaart

Deze dierentuintaart was ook voor dezelfde mevrouw als de ice age taart, ook hierbij vond ik het boetseren erg leuk om te doen. Het leuke van creatief bezig zijn vind ik zelf dat op het moment dat je met zo'n taart aan de slag gaat er allerlei ideetjes bijkomen om te maken. Ik ben blij met het eindresultaat, achteraf hadden er misschien nog 1 of 2 dieren bij gekund, dat idee bewaren we maar voor de volgende keer.
 
 Ik vond het zelf grappig om het water aan de achterkant van de taart door te laten lopen en daar de staart van de krokodil uit te laten komen

 Op de taart heb ik de volgende dieren verwerkt: Krokodil, tijger, panda, giraf en nijlpaard

1 opmerking:

  1. Heel leuk geworden vind die jungle dieren zelf ook altijd heel schattig.

    BeantwoordenVerwijderen