zondag 12 mei 2013

Moederdag 2013

Vandaag voor moederdag heb ik heerlijk gefreubeld met mijn meiden. Omdat mijn eigen mama ruim anderhalfjaar geleden is overleden hebben mijn meiden voor een tante die zij ook zien als oma en voor mijn schoonmoeder heerlijke cupcakes versierd. Ik ben een het knutselen gegaan en zelf twee cakedoosjes geknipt,gevouwen en geplakt en het resultaat was erg geslaagd. De oma's waren blij met deze leuke, lekkere cadeautjes.
 
 
 



Met wat overgebleven chocoladeletters (gesmolten) en verkruimelde biscuitjes hebben we ook wat lekkere chocorotsjes gemaakt. In een leuk zakje, kaartje met een lieve tekst eraan en onze moederdagcadeautjes zijn compleet



2 opmerkingen:

  1. is heel leuk geworden! zijn hele leuke cadeautjes zo!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een vrolijke cupcakes zijn het geworden. Leuk verpakt ook allemaal.
    Liefs Angelique

    BeantwoordenVerwijderen